曾智華 - 戴移動假牙冇口福|祿祿無窮

上周一夠期做腸鏡與胃鏡,先一晚瀉到腳仔軟軟,上午空肚走去檢驗中心。

按指示,剝光豬換橡筋頭紙褲,瞓上手術牀,護士先替我蓋被保暖,然後問:「有冇移動假牙?」

乜係「移動假牙」?即可以隨時剝出的假牙。做手術時人全麻醉,會插喉,若假牙甩出頂住喉嚨就大件事也。

今日講起移動假牙,因前晚去私房菜名店「冲菜」晚飯,品嚐咗其中一味招牌菜——天九魚唇紅燒肉(圖),真係好味到飛起。件件魚唇有三分一至半吋厚,炆到又稔又入味,起晒膠,肯定骨膠原爆晒錶也。

小弟夾起一件放入口,再用牙輕咬,嘩!講起唔信,上下牙立即黐住,要略略用力才能甩開,再𡁻呀𡁻,立時膠質杰撻撻滿口腔。

老友,呢味名菜,若有移動假牙在口者整件,肯定出洋相,假牙甩硬!

問老闆葉沖:「你喺邊度搵到咁多天九魚唇呀?」

「要四圍收㗎碌Sir。好在暫時冇乜人肯做,因煩到抽筋,工夫成籮。事實,亦冇乜人識做,因發一件咁鬼厚魚唇,好多橋妙㗎!」

呢個靚佬冲,早早經濟上晒岸,完全財務自由,竟然日日咁鬼煩去炮製食物,重要服侍班奄尖腥悶客人,攞苦嚟辛。

不過,呢個世界有樣嘢實在魅力沒法擋——興趣。能夠從事有興趣工作者,第一不會計較,第二多會成功,這是我的N年見證!
曾智華
更多文章