曾智華 - 肥師奶跳森巴舞|祿祿無窮

世界盃如世情,永遠變幻莫測。這種Unpredictable game,有人話唔正路,假嘅。但有人就話咁至好玩夠晒刺激。小弟宗旨又如何?無論投注波或馬,皆視之為遊戲。參與遊戲,就要畀「遊戲費」!

老友,你租個場踢波或打羽毛球,都要畀錢啦。人哋搞咁大場足球或賽馬俾你happy,仲想鋪鋪贏?係咪太大貪呢?

講返前日,早上七點撞入茶記,但覺怨氣沖天。鬼咩,班正路貼波的士大叔,個個死魚咁款,因為……巴西輸波!連阿根廷也只能和波(靠十二碼勝出)。意即,佢哋早早揚言重錘客勝二串一,瓜到直晒,輸到叫阿媽。

「頂佢頭槌,巴西專打假波。克羅地亞又老又殘,故此馬會客勝才開一點二八倍,擺明巴西應該sure win啦,咁都……真係㷫到爆!」高佬A呻到樹葉落:「今次,班蠱惑球員肥到着唔到襪啦!」

高佬A有冇理據?大家可重溫場波,應有客觀定論。

當的士大叔MM聲火都嚟之際,七點二,門外響起歌聲,兩位肥師奶扭下擰下,扮森巴女郎一邊跳一邊入座。

「哈哈,B嬸,早早話啦,世界盃,專爆冷,所以,唔理真假,只買冷一瓣及和波。我哋兩個和波師奶,哈!又中晒。三十元二串一,收一百九十一元,六倍幾!你話使乜識分析呀,係咪?」擺明窒的士大叔。咁搞法,分分鐘決賽日開大片!
曾智華
更多文章