曾智華 - 此酒只在加州有|祿祿無窮

不經不覺,小弟已快近七十歲 ,意即,同期長大的同學、兄弟及同事,全部已是阿叔阿伯級長者,更是已到成日聽人講的——嗰頭近。

幸而,大家仍健康,行得走得食得講得(笑)。兼且,經過幾十年拼搏,有幸巧遇香港經濟起飛期,故此,個個經已財務自由,毋須再為餘生經濟煩惱。反之,各有各投資珍藏,收收埋埋不少「好嘢」。

男人,總喜歡有一點點珍藏(千祈唔好係老婆之外的女人,否則煩死,冇好收場)。我的老友,不少童心未泯,故買間工廠大廈收藏兒時買不到的公仔、模型、樂器、假槍……

接近三分一收藏鮑魚、花膠、天九翅、瑤柱、名茶、古董、字畫……

超過一半則收藏名酒,尤其紅酒、干邑、威士忌、茅台及port wine。

大家行到今天,唔使開口都知,在世日子不遠了。尤其酒類及食品,若再不享用,則多會變「人在天堂X在廠房」。

故此,老友們總會找這樣那樣的藉口,趁自己仍能食或飲得,將珍藏的一切拿出來,與最好的朋友分享。

前晚,A佬搵到個藉口,話七十七歲,通過N次波仔,三條血管有一條已不能再通,咁嘅身體情況,竟仍可日日正常運動及飲靚酒歎美食,真要食番餐勁感謝上天。故「突發性」召集好友來次清藏酒運動。拿出的,正是加州某酒莊主人限量版!一啖入口,真係正到呢……
曾智華
更多文章