曾智華 - 香港仙境|祿祿無窮

香港乃一個自由地方,人人睇嘢都可以用不同角度。所以,絕對冇乜話統一口徑咁專制。
 例如,你在社交平台上發表任何意見,包括邊個藝員靚,邊個球員好波,邊隻股值得投資……必定有N咁多人留言唱反調。

當然,若你論及政治、宗教及政府政策,就更「死多二錢重」,必定炮聲隆隆。

同樣,我由始至終(即直至今天),凡講起香港,都公開話愛到入心入肺。但必定有反對聲音,認為應該有咁快走咁快。

當然,你讚香港美麗,一樣死。反應是「香港又迫又嘈又污糟,空氣又差,根本冇地方好行,咁鬼細……」

真係拗都無謂,留返啖氣暖肚好過。總之,人以群分,我只會與同「波段」者交往。

小弟有兩個老友,一名CK,另一名區公,皆為屬「發掘美麗的香港」發燒友。不分晝夜,用手機好,用單鏡機好,走勻香港,尋找香港最美麗的一面,將其記錄,再發給同道好友。

上周,CK傳來一幅青馬大橋夜景,簡直沙龍之作,肯定可以去到開影展級數。

區公呢,則於某個天朗氣清早晨,一支公辰咁早就捐咗去流水響。此時,當然渺無人煙,於是,佢只輕輕舉起手機,校準焦點,一撳,就出咗一幅令你驚歎——吓,「乜呢度係香港咩?」的仙境般風景照(相),真係靚到喊呀!
曾智華
更多文章