曾智華 - 黃隆滔接力做阿一|祿祿無窮

「一般」男人(唔一般的有幾多?)總愛認叻,愛做英雄,愛做大佬,愛做一哥。但要孭起大佬或一哥之名,擔子有幾重,則是大部份男人無法體會到的。

因為,任何架構,做到一哥位者,只有一個,就似三角形,坐在最頂尖的,就是此君。佢在爬上最高位的過程,受到幾多考驗、折磨、危險,而自身又要有幾多天份、忍耐、努力,再吞下幾多血、汗、淚,在三角底下層的,只可能有極少數人理解,能想像。若果知道後,究竟會有幾多個仍敢「發阿一夢」?實在令人懷疑。

今日講到呢個話題,因最近在閱讀一本書,名《阿一師徒與鮑魚》,詳細描述今年91歲的鮑魚大師楊貫一,如何赤着腳,由內地千山萬水行到澳門,再轉來香港。然後,由雜工捱到上全球鮑魚一哥頂尖位置的歷程。

絕對是一個「零幸運」的經典例子,其堅毅不拔的鬥志,非常嚇人。

一哥雖有如此成就,但始終年事已高,當然要交棒,呢枝阿一棒,交俾邊個?

「新鮑魚一」名黃隆滔,米芝蓮三星飯店富臨的行政總廚,跟咗一哥30年,兩人情同父子。佢話:「一日為師,終身為父!」兩人結緣故事,有機會稍後再寫出。

「碌Sir,其實初初跟一哥,好大壓力,擔心做得不夠好,影響佢名聲⋯⋯」
曾智華
更多文章