曾智華 - 太暴力|鎖戶!|祿祿無窮

自從出現電子社交平台之後,大家生活多姿多采咗好多。但同時,也帶來了人類的隔膜(關係虛擬化)及煩到抽筋(年初一手機爆出千計毫無誠意的拜年圖,刪到手軟)。

一般平台,皆免費,真係着數到「冇朋友」。但有一大問題,就正因佢免費,故可任意自訂遊戲規則,話鎖你就鎖你,話之你總統,隨時唔畀你用,吹乒乓乎?

社交平台極似毒品,上咗癮,好難搣甩,因佢真真正正有無遠弗屆的便利,令你與全球朋友做到天涯若比鄰。

不過,咁就弊!當上晒癮時,突然俾人鎖戶,莫講完全冇得用,就算停一兩個星期甚至三幾日,你都會「周身唔聚財」。

鎖的權力,在平台管理者手上,而遊戲規則(龍門),也由佢任意設計,不少完全無厘頭。

小弟被鎖過幾次,全皆莫名其妙:

1、兩個3歲男孩在斜路上玩單車, 阿A因唔識煞掣向下衝。阿B情急之下,拉住佢條橡筋相救。結果, 阿A打出半個屁股。成條片顯示友情及人急智生。兼且有點搞笑。點知,社交平台話涉及「兒童色情」,鎖戶!你話係咪想講XYZ?

2、上周又被鎖。點解?因小弟認同特區政府要搶人才,搶投資!為咗豐富畫面增加吸引,於是,附上一支卡通膠水槍。

哈,又死!因「鼓吹暴力」。問你服未?
曾智華
更多文章