曾智華 - 我想一卡走天涯|祿祿無窮

通關喇,通關喇!身邊嗰個摩拳擦掌,研究先殺去邊。民意顯示,超過一半想坐直通車快闖潮汕,來幾頓清水灼即剖汕頭肥牛肉。

如今回內地,對小弟來講,最煩係使錢。因為,基本上已全國通行電子支付,你揸住疊人仔,好易有「被歧視」感覺。

但若要搞電子支付,成身汗,因有N個手續要辦,真係——麻鬼煩。生活在內地就話啫,但三五個月先返去一次,實在無謂花太多精力時間搞呢搞咾。

上周做咗個顧客意見調查(純幫老友手),正是問及支付問題。我意見簡單,一句講晒——我要一卡走天涯!

事實,如今入超市買嘢,找數時,必被問:「先生,用乜嘢方式找數?」

因面前有一列不同找數機器,又乜Pay又物Pay,當然加埋八達通及多種信用卡,一切顯示,此乃「大水塘」,屬兵家必爭之地。但對作為顧客,實在覺得無無謂謂簡單事情複雜化。

個人付款方式只有三種:一、現金;二、細數用八達通;三、大數用信用卡。

調查員問我意見,直接答:「若能一張八達通走勻全世界最理想。事實,以今天的科技,冇可能唔得,唯一係幕後大集團講唔掂數。不過,八達通單單在本港搞的士及街市收費已經一身汗都未掂。我的「找數夢」,應有排無法實現。
曾智華
更多文章