曾智華 - 一開關,邊個發?|祿祿無窮

過去兩年疫情時,特區政府不停提通關、通關、通關!點解?無他,因一通關,立即百業再逢春也。

簡單,有一類業者,若全面通關,會立時彈起,正是八十年代擁有經典金曲的歌手。

中國大陸經濟起飛,製造大量富豪。呢群億億聲身家的富豪,全部55到70歲,成長期時,一律日日睇無線劇集及聽香港廣東歌,感情極之深厚。年輕時,多數由一窮二白開始捱,有幸食正改革開放,大部份發到「把把聲」後,自然想滿足內心深處的願望,以及,威吓。

乜呢?正是搵返當年的偶像唱歌畀自己聽。更正,當然能夠合唱!

於是,大量「商業演出」由此誕生。陶大宇唱到走晒音的《反轉地球》都掂過碌蔗,收N十萬一次,正因有此背景。

「商演」除滿足老闆個人期望,事實也能為新樓盤(無數內地樓盤要推售)帶來龐大宣傳效果。絕對真事,一個大灣區三線城市,為谷一個大型樓盤,傾得某一線歌手演出,三首歌另加一首Encore,付出百幾萬人仔!

咪話去到一線,就算湯寶如,單單攞住首《相思風雨中》走勻全國,也似豬籠入水。《相》乃合唱歌,張學友當然唔會做「商演」,但不少大老闆,卻想取代學友個位,與湯寶如合唱,滿足一下虛榮心。畀十萬計人仔?冇問題!
曾智華
更多文章