曾智華 - 悶悶地搵嘢玩|祿祿無窮

「四大探長」事蹟真係拍之不盡,點解?因喚起香港人集體記憶之外,4個探長的貪污手法,代表一個時代的「文化」。小弟生於50年代,見證一切離譜的貪污現實,相信80後出生香港人,絕對難想像。

例如,一架衝鋒車載住一隊制服警員,在油尖旺逐條橫巷停低,每次由一位警員揸住頂警帽做兜,要求非法賭檔主持人「交水費」,次次收一大疊銀紙再跳上車!

所以,70年代廉政公署成立時,全港市民真係拍爛手掌,因大快人心也。

事實,當年不止警隊,實情是不少揸權的公務員,由上至下皆貪。

後來ICAC掃場,追緝「五億探長」(60年代,5億是一個甚麼數字,你想像到嗎?)整個過程,絕對戲劇化。故此,可以拍完一套又一套。套套收,可知條「水」幾好食!

呢呢,下周又嚟喇,今次新片名《風再起時》,由兩大影帝梁朝偉及郭富城擔大旗,一睇卡士已知冇得輸,必成《毒舌大狀》之後又一狂收之作,因實在太多人在期待。

電影只能用貪污探長真名的諧音,分別為:磊樂、南記、肥仔B及嚴洪。總之,老香港一睇就知代表邊個。戲中「彩蛋」為由許冠文飾演廉政專員,70幾歲再出山!

前晚小弟無聊,找來三位老友扮「四大探長」,悶悶地搵嘢玩也。
曾智華
更多文章