曾智華 - 有女性,好得多|祿祿無窮

《Hong Kong Is Onstage Again》——香港重返國際舞台!乃「Hello , Hong Kong」一連串大型活動的開幕,全港加國際記者雲集,西裝骨骨男子漢一字排開,真係唔打得都睇得,齊齊亮燈,顯示決心。
  
當日小弟睇到,都覺得有啲唔妥,不過又似乎並非大事,故冇出聲。

哈,點知,原來我所諗,竟與不少女性睇法脗合,包括婦女基金董事何苗春暉。

乜唔妥?正是呢個代表全香港市民向世界高呼「香港返嚟喇!」的活動, 台上撳燈者太過清一色,完全冇「五光十色」,根本未能代表香港不同性別,不同年齡,不同膚色,不同……的特色。

當然,尤其是欠缺香港的「半邊天」——女性。

其實,70年代開始,全球所有大城市的大機構,都開始有項規定——管理層一定要有女性!

因為,男人有男人的特性,多傾向剛強硬朗愛威之外,看事也只會從男性角度出發。但面對的市場,則有男有女,齋男性定決策,好容易變「單眼佬涼茶」,只睇到一面而非全面。

女性特點,温柔(大部份)敏感,客人較易接受。故此,代表機構(香港)出訪做推銷員,也容易開展溝通。

所以,今次特區政府咁大個活動,決定「食齋」,並非最妥當安排。

亡羊補牢未為晚也。既然一系列活動尚待展開,快快邀請香港的能幹女性加入啦,未遲㗎!
曾智華
更多文章