曾智華 - 我不美,但好味|祿祿無窮

每朝早餐後,我都會揸車到土瓜灣街市一帶買菜及生果。久而久之,掌握到邊一檔質素高又價錢平。

如今,處處出現N咁多「走鬼舖」(毫無裝修,似隨時可以執笠),供應內地每朝運來的蔬果,一睇就知大部份由內地新移民經營。

半年下來,發覺有一間在四川街天橋底的地痞舖(生果全部亂放),有好嘢!

乜呢?先講背景。為清理腸胃,小弟每朝早餐都習慣食隻熟透的香蕉。本來長期在超市買地捫或Aloha香蕉,相當經濟。

不過,呢類蕉,一睇就知來自大型農場,全部用化學肥料大量種植,故此,隻隻一模一樣,大細相同,「毫無性格」。

終於,行行重行行,俾我發現四川街地痞舖,由一個冇乜禮貌的農婦型女性主理,每天有大量蔬果擺賣,並冇齊齊整整放好,只用膠兜裝起一兜兜,明碼實價賣。

千祈唔好煩佢或講價,否則必被窒。點解?因為唔憂生意也。

呢處近月愈來愈多客,因為,愈來愈多人發現佢有非化學肥料種植的大蕉及牛奶蕉賣。點解我知?因佢哋啲蕉,除亂咁放之外,好明顯隻隻大小不一,形狀不一,亦有啲不規則的斑點。

更重要,返屋企放兩天,當全熟後,一啖咬落,就覺有「野生」的香甜。肯定用化肥絕對冇此效果!
曾智華
更多文章