曾智華 - 紋身漢vs西裝友|祿祿無窮

為食鬼,必有一習慣,四圍遊,凡見附近有乜新開食店,例必幫襯一下,試試有冇料。

呢種嘗新做法,通常十間只有三兩間得,其他有三兩間普普通通。當中,必有三四間根本唔使返轉頭,只能講一句:祝佢好運。

最近,小弟居處附近,出現一間小小的燒臘舖。哈,燒臘舖, 十之七八皆大大間,因只有如此才可擺出個吸引陣勢,將所有油雞切雞、燒鵝燒鴨、燒肉乳鴿……整齊排列,吸引食客。

但呢間小店,只有三幾隻雞,一嚿大燒腩,另兩隻燒鴨掛起,只得咁多,另外,餐牌有鵝翼及乳鴿出售。

好!就幫襯一次。先試半斤燒腩!舖面只由一位金毛紮辮紋身漢負責一腳踢,非常勤懇有禮,手快腳快。

燒肉買返家,即食,咦,掂喎,皮脆肉有汁,價錢平過土瓜灣街市幾間燒臘舖。

就此,我做咗佢半個熟客。再試埋油雞切雞,滷水乳鴿及鵝翼。

試勻,兩樣最正,燒腩及鹹蛋(隻隻標油),其他普普通通矣。不過,年輕師傅仔咁勤力,值得支持。

前日,又去幫襯。咦,過癮,發覺門口多咗張海報(圖),上寫——紋身不會讓你變成壞人,打領帶也不會讓你變成好人!

呢區老人家多,對紋身漢多存偏見,可能太多人在門口指指點點,於是老闆仔晒張海報出嚟——明智!
曾智華
更多文章