曾智華 - Ray叔顯靈|祿祿無窮

世事的發生,有的有科學根據,有的冇!總之,冥冥中有主宰,絕非純粹巧合咁簡單,而用常理,就更是無法解釋得到!

講個實例。「樂壇教父」Uncle Ray,一月離世,享年98歲。

Ray叔生前契仔眾多,個個對佢無盡感激。點解?因佢真係成個慈父咁(聽節目時,佢低沉磁性充滿溫暖的聲線,大家一定感受得到),見人就幫,由60年代開始,凡遇上有音樂天份年輕人,例必扶一把,但絕冇希望當然更冇要求回報,毫無私心。當年受過佢恩惠者,冇一個會忘記,個個成名後,皆一再表示對Ray叔的感恩。

眾契仔之中,以「唱片教父」鄭東漢及「永遠的民歌王子」區瑞強最具代表性,兩人一再公開表示:「沒有Uncle Ray,就沒有今天的我!」

鄭東漢乃鄭中基之父,60年代香港首席結他手,70年代開始專攻唱片,捧紅大量天王巨星,旗下包括最頂級(70、80年代)的譚詠麟、張國榮、鄧麗君、王菲、溫拿、Beyond、陳慧嫻……為人腦筋精密,市場觸覺敏銳,營商策略高明,至今,香港唱片界仍無出其右。

鄭東漢喜歡養馬,在美國擁有牧場。不少旗下馬名字都與音樂有關。

近年有一隻,改名Uncle Ray,正是向契爺致意。此馬從未勝出,但神奇,就在Ray叔出殯前,突然大發神威在奧克蘭馬場爆大冷,一蚊美金派17蚊!你話係咪顯靈呢?(本專欄將改為逢周五見報)
曾智華
更多文章