曾智華 - 陳澤嘉普寧炸豆腐|祿祿無窮

香港人真的口福不淺,因各路頂級大廚,都可能會在本城出現。小弟真有食神,剛竟碰上一位國宴級名廚,大名陳澤嘉。一如鮑魚一哥楊貫一,這位殿堂級名廚,也是由被「踢屁股」的小工開始。事實,唯擁有這種吃得苦中苦的耐力,才能一級級捱上去,直至登頂。

陳澤嘉本來是潮汕一個普通年輕人,為搵食,根本冇得揀,想考信差,十九歲太細,唔收,終於走咗去做廚房仔,朝朝負責清潔、磨刀。「升」一級後開始剝蝦、劏魚。正因勤奮好學,被老師傅睇起,開始俾佢下廚,傳授秘技。「陳仔」就如此,由清潔小工變廚房助理,再變三廚,最後升正。

過程中,關關充滿考驗,終踏上青雲路,被邀到北京釣魚台賓館任國宴級廚師,領導人宴請外國政要時,陳師傅就在守衞森嚴下登場做菜(因怕過程中有人落毒!)。

如此一位高手,最終落戶香港,你話我哋幾有口福?

上周「債權先生」李永權帶路到正潮樓,齊齊欣賞陳師傅功架。食完,冇得唔服,尤其簡簡單單一味炸普寧豆腐,肯定、肯定是我由細到大(今天)食過的最犀利級數炸豆腐,故決定將將師傅大名黐上去。「碌Sir,我哋天天由普寧運港㗎!」

地址:灣仔謝斐道117號地下
曾智華
更多文章