曾智華 - 《星島申訴王》快做嘢!|祿祿無窮

天有不測風雲,人有霎時煩到暈!

前天晚上,與朋友聚會,帶備身份證及回鄉證在身,因之前要辦理一點手續。

兩證一同放在膠套內,不知何故,回家後,發覺不見了。哎吔吔,弊矣。因平時唔見證,補辦相當快速高效。但如今大家有睇新聞必知,全面通關後, 10萬計國內及國外港人湧回港辦證,將所有申領身份證、特區護照及回鄉證的辦事處逼爆。

究竟爆成點?真係唔試過唔知!

打開政府網頁,按上「遺失身份證應怎麼辦」一欄,咦,好言安慰喎:「若遺失身份證明文件,你可能會感到非常懊惱。其實補領手續非常簡單方便!你可致電25980888電話預約,或按連結到網上預約。」

講到咁易,真唔真?

先打熱線,機械人問完大輪資料後的答覆,晴天霹靂——4月17號前已全滿,請4月18日再打來啦! (咁即係點,剛才錄音純玩嘢? )
   改為上網試試。又係,填完大輪資料之後, 最終結果係點?大家睇睇附圖就知,又再一次晴天霹靂!

網上顯示所有預約日期——配額全滿。更離譜是連「其他日期」,也全滿。

究竟入境處想傳遞乜訊息呢?幾時先可補領呢?真真天長地久冇時盡?

請《星島申訴王》代廣大市民伸冤!
曾智華
更多文章