曾智華 - 串到爆炒飯|祿祿無窮

為食友飯聚,大家最怕見到的是「潔癖怪」,帶埋私人火酒,乜都抹餐飽,以及「健康怪」,乜都話唔食得,呢樣塞血管,嗰樣致癌,又話乜乜物物會導致三高,樣樣走鹹走甜走油。

遇到上述兩類人,小弟一律敬而遠之,等佢哋自己物以類聚可也。我呢,道不同矣。

飲食有其文化,胡亂改動絕對壞大事。早年香港有位美食家兼紫微斗數大師,名王亭之(真名談錫永),基於有料到,充滿傲氣,對睇唔過眼的事絕不賣帳。

大師86年已移民,現居加拿大。小弟老友邱威廉乃佢弟子。某次專誠到加拿大拜訪,見證師傅在某大酒樓要求「闊佬炒飯」,即瑤柱蛋白炒飯。上枱時,呈灰白色,顯示此飯起鑊用油太少,也不勤於洗鑊,遂一言不發,拂袖而去,不及格食物,絕不入口。

王亭之廚功又如何?甚勁!尤其炒飯,創出獨門的「膽固醇炒飯」,擺明串不懂飲食文化的「健康狂」。呢味炒飯絕對「違反潮流」,用料包括龍蝦膏、蝦子、蟹子、瑤柱、蛋白、鹹蛋黃、膶腸及豬油渣。當然,要用足高質素的生油起鑊!

香港有冇得食?冇,除咗一間,一哥鮑魚那間富臨飯店。點解我知?因為上周邱威廉帶小弟去品嚐咗一碟也(圖)。

果然濃香撲鼻。怕唔怕膽固醇?你話呢?
曾智華
更多文章