曾智華 - 神來之粥|祿祿無窮

做廚師,一如所有表演行業,要登頂,不能單靠天份或三幾招師傅「教落」的秘技。一定要不停鑽研,不停思考如何將一種傳統菜式不斷提升,突破再突破。

小弟不懂廚技,但日子有功,對食物水平略有研究,可拆解大廚的斤両去到甚麼水平,一啖就心裏有數。

對日日上進的奮發廚師,我當然不停拜訪。

其中之一為馬會滿貫廳的林勸飛師傅。每隔三個月就心思思帶為食鬼去,必須拉大隊,因若冇一圍人,難以痛痛快快一餐試到多款新菜。

次次去之前,必先給林大師預算,然後話:「一切你揸庒!總之,唔該俾出驚喜!」

預訂一個月,昨晚時辰到,操去快活谷,透過落地玻璃,望住綠油油跑道開餐。成班為食鬼屬多年老友,可以肆無忌憚天南地北亂咁噏,呢種情懷,享受到一次就一次,因在座全部接近或已過七字頭也。

是晚菜單:黑松露帶子、炭燒腩仔、蜜汁燒鳳肝、海鮮迷你冬瓜盅、豆酥百花釀蝦球(超級正!)、桂花梨黑醋小腩排、脆皮燒鵝王、椒絲麵醬唐生菜。

單單以上已飽上喉嚨,人人正想投降之際,嘩,上枱單尾為「神來之粥」——堂煮粥水方脷球配金方脷魚頭腩及海苔魚皮。

好味到跪謝食神,全枱一滴都冇剩!
曾智華
更多文章