白頭Lo - 同你做世界系列|日本篇 日本經濟正展開長期升勢|白頭Lo海外地產專欄

如果有留意開我哋專欄可能會記得上個月東日物業地產嘅Keith幫我哋介紹過大阪嘅前景,今次就講得宏觀小小,講吓日本整體嘅經濟前景。Keith提到舊年畢菲特同幾間大型基金分別投資咗入新加坡同日本市場,由於大量資金流入,投資信心底下日經平均指數破頂。Keith表示日本上次出現呢個情況已經係1989年嘅事,佢認為種種利好因素加持下,今次升勢將會維持最少10年。

Keith亦進一步分析,由於日本可以購買永久土地業權,加上長遠政治穩定性、經濟同治安都好好,令日本地產市場遠較其他地區吸引。喺升勢啱啱開始嘅情況下,而家無疑係趕上車嘅最好時機。

東日作為專攻日本房地產嘅發展商,佢哋正進行革命性嘅嘗試,就係跳過中介嘅部分直接賣樓俾投資者,一嚟可以增加投資者利潤,加上佢哋可以協助賣樓同代辦民宿牌,即使係散戶都可以搵到利潤空間。佢分享咗佢哋喺大阪新今宮站一個翻新現樓嘅Airbnb盤,離JR站同星野酒店只係7至10分鐘距離,每個單位嘅售價只係34萬起。Keith認為因為果個樓盤位於星野酒店附近,所以設定Airbnb價錢時只要稍為俾星野酒店低就可以確保入住率,預期回報率有8至10%甚至15%。所以係5月呢個盤開始認購時就已經售出4成,預期其餘單位將會喺今個月嘅展銷會全數推出,呢個價錢嘅盤真係可遇不可求!
日本一、二手物業酒店展銷會巡禮
日期:6月3及4日
時間:上午11時至晚上7時
地點:沙田帝都酒店2樓鑽石廳
查詢:6381 1308
專注海外房地產多年,掌握最新市場投資走勢,逢周六和讀者分享訊息。
更多文章