郭志仁 - E先生偷吻前度事件|九宮格

案發地點:尖東卡拉OK

涉事人物:E先生/前度C小姐/C小姐現任男友

壞男人其中一種吸引力,係敢去越界,對部份女性而言,叫情趣或者刺激。今個星期Happy Hour,時裝界E先生意氣揚揚,分享成功案例:如何在前度男友旁邊,偷吻前度。

E陪女友及姐妹到卡拉OK,聽中女姐妹們裝年輕唱一輪Collar、Lolly Talk,悶得要找藉口外出唞氣,竟然遇見前度。前度C小姐,中學女朋友,168cm,校花。當年老師教「霧鬢雲鬟花開媚臉」形容女子傾城之貌,E覺得C就是典範。

前度跟男友在大堂梳化等入房間,E主動上前打招呼,順勢坐前度旁邊。天賜機遇,男友竟然側身打機,E跟前度由中學談到大學及工作。前度依然仙氣,幾分鐘互通,感覺重返校園。E突然想親吻前度臉頰,一如當年初吻。

但男友在旁,一般男人哪有勇氣做?壞男人不一樣,想做就做。首先,E扮作背景嘈吵,用左手遮住半邊臉,跟前度咬耳仔。免起疑心,E一時靠近,一時保持距離。重複數次,最後靠近耳邊問:「我可唔可以錫你一啖?」前度低眉垂眼,輕輕點頭表示「可以。」E繼續扮咬耳仔,成功親吻前度。事後E甚為得意,既獲得前度默許,亦徹底擊倒現任男友。

壞男人,都被追求刺激女人寵壞而變本加厲。杜絕壞人,唯一方法是編輯人類貪新鮮貪刺激基因,一勞永逸。

「這個世界最壞罪名,叫太易動情,但我喜歡這罪名。」(陳奕迅—無人之境)
郭志仁

更多文章