郭志仁 - 細心壞男人|九宮格

是否港男太懶惰又粗心大意,令一眾女士對細心壞男人容易有好感?

記得中學老師教導,男人要有基本風度,例如上巴士讓女士先行,下車就相反自己先行,以防巴士煞停,女士向前仆倒。不過目測,懂得上落車禮儀男士只有少數。

G先生早前與一位女性朋友午餐,兩人純粹普通朋友,沒想過追求她。

G如常為朋友點餐︰「呢位女士想要海膽蟹肉牛油果意大利麵,一杯Lady Earl Grey。我就要……」G一邊幫朋友抹餐具,一邊聽她近況。進餐時向朋友遞上紙巾,着餐廳侍應添加暖水。埋單後問:「杯茶飲晒未?陪你行返公司?」

路上女性朋友感慨說:「抵你身邊咁多女仔!我好耐冇試過食飯有人咁細心,平時男友問我食完未,我諗住話飲埋杯咖啡先,佢已經自己行咗出餐廳!」G先生不感意外。

對女朋友或小三,G自然更貼心。最近小三買了名牌小廢包(mini bag),只夠放下極微型搓手液,G會自動幫她補充。

一般人以為外貌身型是壞男人必要條件,其實心思細膩更能打動女士。不以人廢言,即使你討厭壞男人,都應自我檢討,為甚麼學不會他們對另一半的敏感體貼?

「飯後未倦嗎,跟我逛逛再送你歸家。我可以為你,關起手機純靈魂對話。」張天賦—《老派約會之必要》
郭志仁
更多文章