鄧達智 - 倫敦行行重行行|智智樂GO

認識倫敦未夠深?通常評語:倫敦古色古香,唔好話幾廿年不變,成個世紀都冇變⋯⋯

錯!上世紀初,因循工業革命帶來的成果,海上梟雄得來的財富,打做歷史上一時無倆『日不落帝國』,倫敦堅實城規已定,往後改變輕微;又或自我感覺良好,無大礙三百年無憂。

倫敦舊建路面特別窄,汽車有增無減,還需與時俱進,另闢單車徑,塞車情況簡直翻版曼谷,日前如果走路20分鐘從Royal Albert Hall到Royal Academy of Arts,結果坐巴士45分鐘,夠誇張未?

未!火車、地鐵或罷工,或臨時取消班次,在舉目無親的時刻,忽然停車,老早不新鮮。

你以為今時今日先係咁?當然唔係,倫敦讀書做仔時代亦然;放學在Oxford Circus等88號或12號巴士往西行回家,一等半個鐘,過九月日落愈來愈早,趁黃昏光線沿牛津街、Marble Arch、海德公園行到肯盛頓花園,人到Bayswater回望才見到12號顛簸駛至!自始,每日上下課,走路來回,既省車費又健身燒脂⋯⋯全程行行重行行,昨天同樣;首先安步當車,想懷舊。其次地面塞車,地底罷工影響行程,不若重新做個倫敦人:甚麼都滋油淡定,慢活。

倫敦住處在格林尼治(Greenwich),走上諾大丘陵起伏園區,在格林尼治標準時間定位一旁,抱着兩名甥女望河對岸Canary Wharf慢慢建設,首先建起的大廈是我們都驕傲的滙豐HSBC。三姐離世數十載,甥女們早已成家分散南北半球,而倫敦新發展區亮麗新穎充滿活力,誰說倫敦不變?新舊亦蓄,迷人程度有增無已!
鄧達智
更多文章