頭條戲場 - 《雷神奇俠4:愛與雷霆》 基斯頓比爾好正呀|頭條戲場

就咁嘅,我唔係Marvel迷,因為Taika Waititi再執導同基斯頓比爾有份做先睇,入場門檻超低,完全唔熟都唔會睇唔明,片長119分鐘,笑位幾多,仲要有啲笑係會翻笑,陰公位又有,配樂及配角最出色,特別一讚嗰兩隻激嘈又超煩嘅羊,一叫我就笑。(剛上映)
撰文:廖思慧

導演Taika Waititi執導《雷神奇俠3》時,成功「活化」雷神,膠住講慘事,一套戲就將雷神變成「Fun佬」,Fans讚好更成為指標。《雷神4》上映後,討論區最多人問,3定4?評價參差,更有人話衰過《奇異博士2》,喂,好侮辱喎。
全部愛都好輕觸式

全片最正亦演得最好係首度加盟MCU,飾演大反派屠神者戈爾(Gorr The God Butcher)嘅基斯頓比爾,為角色參考經典驚慄片《不死殭屍︰恐慄交響曲》嘅佢,自爆喺片場因為太入戲,搞到同場演員唔敢埋身!戈爾由深信到質疑信仰再被把劍詛咒,人性秒速扭曲,仲因為死咗個女而向眾神報仇,江湖從此多事,最鍾意暗影界黑白星球群揪,最後戈爾發現愛係最重要,被愛融化嘅速度快過國產雪條。

雷神同女雷神(妮坦莉寶雯飾)感情線如威威谷眼淚,弱咗啲,反而同兩件武器嘅愛更好睇,比爾角色刻劃可以再deep啲,最後,鍾意Guns N' Roses嘅朋友應該睇到好high。 兩隻煩羊
■就係呢兩隻嘢,又嘈又煩,但好搞笑,不過出鏡太少。
兩隻煩羊 ■就係呢兩隻嘢,又嘈又煩,但好搞笑,不過出鏡太少。
超廢宙斯
■宙斯(羅素高爾飾)玩鬼雷神,我剩係掛住望佢身邊啲半裸囝囝。
超廢宙斯 ■宙斯(羅素高爾飾)玩鬼雷神,我剩係掛住望佢身邊啲半裸囝囝。
屠殺諸神
■特登Cap返句字幕,所有神都要死,講套戲啫。
屠殺諸神 ■特登Cap返句字幕,所有神都要死,講套戲啫。
邪惡戈爾
■因為個女死咗而變質,仲變得好極端,咦,諗起啲嘢添。
邪惡戈爾 ■因為個女死咗而變質,仲變得好極端,咦,諗起啲嘢添。
更多文章