頭條戲場 - 《獵戰》睇到好爽 超緊湊「捉鬼」記|頭條戲場

電影是憑《魷魚遊戲》勇奪艾美獎視帝的李政宰首次自編自導自演,李導演仲用咗4年時間不斷修改劇本,就係想每個角色的行為更令人信服。劇本融合80年代韓國混亂的政治背景,再以部份真實事件為原型的虛構故事。簡單講,屬於南韓鑽石政治版《無間道》,除咗兩大男角李政宰及鄭雨盛,仲有粒粒巨星輪住客串兼逐個死,李導演非常有面子。(上映中) 撰文:廖思慧

朴平浩(李政宰 飾)及金正道(鄭雨盛 飾)分別是南韓中央情報局(KCIA)的海外組組長及國內組組長,因為情報洩漏,衰格總監下令兩人調查對方,要搵出北韓間諜東林。由同袍變敵對,你竊聽我、我又跟蹤返你,你綁架我啲人、我又嚴刑逼供你啲人,雙方爾虞我詐、互不相讓,「捉鬼」過程精采到黐線,買咗支水入場都唔得閒飲呀。
高質心理戰

全片126分鐘,訊息量超龐大,節奏掌握滿分,動作場面多到你會覺得好抵睇,如一開場的華盛頓劇院機關槍無限射擊、東京街頭死咗好多人嘅槍戰、中央情報局樓梯群揪、洗衣店大爆炸及泰國墓地伏擊總統等。作為導演處女作,導技好純熟,選材同野心亦非常大膽。最鍾意兩位男主角的對手戲,因為立場完全唔同,碰撞感極強,加上劇情不斷反轉,究竟邊個係人邊個係鬼,你會好留意所有人嘅對白,開頭以為唔關事,最後睇到吓一聲,結局屬開放式,點睇都唔似處女作。 嚴刑拷打
■金正道覺得朴平浩就係間諜,嚴刑逼供對方下屬。
嚴刑拷打 ■金正道覺得朴平浩就係間諜,嚴刑逼供對方下屬。
伏擊總統
■全片有好多爆炸場面,包括泰國墓地伏擊總統,由於budget所限,所有場景都在韓國拍攝。
伏擊總統 ■全片有好多爆炸場面,包括泰國墓地伏擊總統,由於budget所限,所有場景都在韓國拍攝。
受人敬仰
■朴平浩加入情報局十三年,情報收集得快而準,受人敬仰。
受人敬仰 ■朴平浩加入情報局十三年,情報收集得快而準,受人敬仰。
驚天任務
■揭發內奸的過程中,金正道識破了暗殺總統大陰謀,繼而進行一個危險的任務。
驚天任務 ■揭發內奸的過程中,金正道識破了暗殺總統大陰謀,繼而進行一個危險的任務。
律己以嚴
■金正道是前軍官出身,冷酷又頭腦冷靜,性格堅韌正直,律己以嚴。
律己以嚴 ■金正道是前軍官出身,冷酷又頭腦冷靜,性格堅韌正直,律己以嚴。
巨星客串
■黄晸珉及李星民,分別飾演真人真事的脫北飛行員及日本二五仔。
巨星客串 ■黄晸珉及李星民,分別飾演真人真事的脫北飛行員及日本二五仔。
更多文章