頭條戲場 - 《五腥級盛宴》大巴大巴摑死你班虛偽怪|頭條戲場

一部諷刺食評家、鍾意食裝修嘅作狀友、愈難book愈想book的虛偽L及打卡KOL的黑色驚慄喜劇。無論是「追星」老饕、快餐愛好者、大排檔常客,定覺得高級餐廳得個貴字的酸民都啱睇,而且仲會睇得好有快感,恥笑位相當到肉,兩小時不斷笑出聲,娛樂性非常豐富,套戲講到咁白會唔會得罪好多人㗎?(上映中) 撰文:廖思慧

享譽國際的星級廚神Julian Slowik(Ralph Fiennes飾)在西北太平洋小島上開設一間隱世餐廳Hawthorn,叫得隱世都知價錢唔會平,冇錯,Tasting Menu每位$1,250美元(約9,700港幣)。咪以為畀得起錢就有得食,Sorry,每晚限定12名賓客,有錢有面都未必排到你,愈難book愈多人爭住book,一位難求,話畀人聽book到已經好似贏咗全世界。
每枱有個唔見得光的故事

廚神頭號靚仔粉絲Tyler(Nicholas Hoult飾)及寸嘴女伴Margot(Anya Taylor-Joy飾)、著名食評家及編輯、過氣電影紅星及助手、超富貴老夫婦常客,及年輕才俊有幸成為座上客。電影節奏好緊湊,一開場眾賓客登上接駁船到小島開始已經好緊張,侍應從環境及食材開始介紹,每日在海邊捉到乜就食乜,就算伴碟的石頭及花都取之島上,然後七道料理都有一個好有意思的名稱,如七宗罪,跟身有屎的賓客真係好匹配。

去到中後段,劇情急轉直下,進入驚悚片模式,有血,嚇人,但同樣好多笑位,節奏更快,廚神由優雅地挖苦到開到口力斥得個殼的美食文化,特別怒轟操生殺大權的美食評論家及連自己食過乜都唔知,只掛住晒命打卡的KOL。故事荒誕又有創意,視覺呈現有美感,對白簡而精又好笑,如果廚神背景可以講多啲就更好,留意廚神阿媽,全片最黐線角色。 臨時女伴
■Tyler臨時邀請Margot去隱世餐廳,後者聽到每位$1250美元即刻爆粗。
臨時女伴 ■Tyler臨時邀請Margot去隱世餐廳,後者聽到每位$1250美元即刻爆粗。
廚神常客
■富貴夫婦係Hawthorn常客,幫襯過十幾次,但完全唔記得之前食過乜,抵鬧。
廚神常客 ■富貴夫婦係Hawthorn常客,幫襯過十幾次,但完全唔記得之前食過乜,抵鬧。
Power廚神
■Ralph Fiennes演嘅廚神好有氣勢,一拍手我就驚驚。
Power廚神 ■Ralph Fiennes演嘅廚神好有氣勢,一拍手我就驚驚。
■咁大盤嘢只係食石上面件帶子。
■咁大盤嘢只係食石上面件帶子。
生殺大權
■食評家同編輯,前者經常用一堆作狀嘅字去形容食物,個人喜好掌握餐廳的生殺大權。
生殺大權 ■食評家同編輯,前者經常用一堆作狀嘅字去形容食物,個人喜好掌握餐廳的生殺大權。
更多文章