頭條戲場 - 《海邊電影院》 如果你累了……|頭條戲場

睇Olivia Colman演戲絕對是人生一大享受,戲中她叫Hilary,是戲院售票員,身材臃腫、面如死灰、皮膚鬆弛、仲要患精神病,角色由頭sad到尾,以為咁就一世?之後遇上飽受歧視的黑人青年Stephen(Micheal Ward飾),兩人互相救贖,結局充滿希望,攝影及配樂已上神枱。(上映中) 撰文:廖思慧

電影《美麗有罪》金像大導演Sam Mendes繼金球獎最佳電影《1917:逆戰救兵》及《新鐵金剛:智破天凶城》後,首度獨力創作劇本,自編自導這套帶有自傳色彩的文藝片。因為疫症封城,導演有時間回望人生,坦然面對自己的成長回憶,包括家人備受精神病困擾的親身經歷,啟發他寫下《海邊電影院》的劇本,從中帶出動盪時代人與人之間的聯繫,以及電影、音樂和社群的療瘉力量。
冇廢話的電影真係難得

電影故事發生在80年代,主旨是在黑暗中尋找光芒。戲中的一句對白「那一束小小的光,能讓你短暫逃離。」有人生活在光裏,卻感受不到光,同樣地,有人活在黑暗中,但看見曙光。無論是Hilary或Stephen都內藏極深傷痕,同樣代表黑暗。除夕夜,兩人在天台睇煙花,倒數聲中,煙花點亮整個夜空,昏黃的海邊戲院燈牌映照Hilary及Stephen,只用燈光及攝影已能好好講故事,最愛呢種鏡頭語言,兩度贏得奧斯卡大獎及總共獲得15次金像提名的攝影大師Roger Deakins真係好勁,鏡頭下的荒廢餐廳、灰暗天空,甚至海岸線都feel到一種浪漫又崎嶇的情感。

導演重申戲院的必要性,因為有撫慰及治瘉的功能。最後見到坐在戲院一角的Hilary,上揚的嘴角及濕潤的雙眼,放手唔容易,離開是一個新開始。電影先癲後暖,美術靚攝影極靚,願所有破碎靈魂都能搵到自己的避難所。
頭條戲場
苦悶生活
■Hilary主力售票,同時要幫手喺影廳掃垃圾,入行後最深刻經歷係發現有觀眾死喺戲院。
苦悶生活 ■Hilary主力售票,同時要幫手喺影廳掃垃圾,入行後最深刻經歷係發現有觀眾死喺戲院。
好鬼死靚
■就係呢幕除夕天台睇煙花,兩個寂寞的心極速connect。
好鬼死靚 ■就係呢幕除夕天台睇煙花,兩個寂寞的心極速connect。
受傷的鴿
■一隻受傷的鴿將兩人距離極速拉近,以為搵到大家的救生艇。
受傷的鴿 ■一隻受傷的鴿將兩人距離極速拉近,以為搵到大家的救生艇。
難得笑容
■Hilary搭上Stephen回春廿年,去遊樂場拍拖係咁笑。
難得笑容 ■Hilary搭上Stephen回春廿年,去遊樂場拍拖係咁笑。
親熱基地
■戲院有一個荒廢餐廳,是兩人的親熱小天地。
親熱基地 ■戲院有一個荒廢餐廳,是兩人的親熱小天地。
更多文章