頭條戲場 - 《鈴芽之旅》只有自己才能拯救自己|頭條戲場

新海誠災難三部曲最好睇之作,繼續源自「311」,以天災為題,場景從九州至四國再到關西至尾站東京,交通工具包含渡輪及山陽新幹線,屬三部曲中覆蓋最多縣市的一套,是縱貫日本的公路片。唔打算吹捧畫面有幾靚,對於新海誠,基本啦。(上映中) 撰文:廖思慧
居於九州的高中少女鈴芽,由於是311地震倖存者,曾經與死亡擦身而過,因此有睇到「後門」、門後「常世」世界及象徵災禍的「蚯蚓」出洞的能力,因為手多多誤打開廢墟中的「後門」,又解放了鎮守「蚯蚓」竄出,引爆地震的「要石」,更令「關門師」草太被詛咒並附於三腳椅,因為內疚及好奇心,鈴芽離家出走,同有思想的三腳椅齊踏上拯救日本鎖「門」兼尋找自我之旅。
正能量無限提供
新海誠希望透過《鈴芽之旅》探討「災害」、「人情」及「重新起步」等主題。他認為故事中鈴芽面對過去的創傷、眼前的困境時,因旅途上遇到好心人的鼓勵未曾放棄,期望觀眾能與鈴芽產生共鳴,得到前往未來的勇氣。導演將大地震怪物化,以「蚯蚓」的形態展現, 而廢墟及鈴芽母親都是災後的投射,一切盡在不言中,最記得「蚯蚓」一出現,全民手機即響地震警報,睇戲已經覺得好壓抑,在當地生活應該好易有PTSD。
聽到想喊的歌單

全片以大量80至90年代經典J-Pop作連貫,聽到The Checkers及《銀河鐵道999》已經好驚喜,出鏡唔多,草太老友芹澤亦是好東西,皆因呢位有情有義的靚仔,揸跑車載鈴芽尋找失蹤的草太,車途播放的公路歌單相當高質,松田聖子、松任谷由實、井上陽水、齊藤由貴及竹內瑪莉亞,聽到想喊。

故事好療瘉,門鎖寓意超勁,鈴芽跟童年鈴芽對話含幾噸洋蔥,真的只有自己才能拯救自己,學習擁抱過去的傷痛,「遇見妳,真好」,第三度跟新海誠合作的RADWIMPS,配樂再加1000分。佢係人嚟
■草太因為受詛咒而變成三腳椅,但佢冇放棄,照舊以呢個形態去搵門。
佢係人嚟 ■草太因為受詛咒而變成三腳椅,但佢冇放棄,照舊以呢個形態去搵門。
最愛一幕
■好多評論覺得男女主角情感發展太突然,其實感覺嘅嘢邊話得埋。
最愛一幕 ■好多評論覺得男女主角情感發展太突然,其實感覺嘅嘢邊話得埋。
熱心助人
■因為草太受傷,鈴芽帶佢返屋企止血,其實全片冇一個壞人,世界觀真美好。
熱心助人 ■因為草太受傷,鈴芽帶佢返屋企止血,其實全片冇一個壞人,世界觀真美好。
初次相遇
■鈴芽踩單車返學途中遇見草太,因為對方一條問題令佢選擇逃學。
初次相遇 ■鈴芽踩單車返學途中遇見草太,因為對方一條問題令佢選擇逃學。
過癮細節
■為咗將草太變返人,鈴芽千里追貓,上社交平台發現佢嘅蹤影,Twitter上的Tag真實存在。
過癮細節 ■為咗將草太變返人,鈴芽千里追貓,上社交平台發現佢嘅蹤影,Twitter上的Tag真實存在。
全片最曳
■佢係大臣,本來係「要石」,因為鈴芽嘅釋放,變成識得講人話嘅白貓,最鍾意整鬼草太同鈴芽。
全片最曳 ■佢係大臣,本來係「要石」,因為鈴芽嘅釋放,變成識得講人話嘅白貓,最鍾意整鬼草太同鈴芽。
更多文章