頭條戲場 - 《命案》 祝大家長命百歲|頭條戲場

電影主題是銀河映像最拿手的宿命論,一個精神分裂的風水佬冒癲拯救心理變態後生仔的故事。有種師兄弟歸位的感覺,由一開場緊張到散場,全程keep住坐立不安,濃烈黑色幽默及血腥暴力,集懸疑、驚悚、查案於一身,有唔少笑位仲要幾勵志,好睇喎。(上映中) 撰文:廖思慧


中文戲名好易令人誤會係一般查案片,叫《命‧案》會唔會好啲?英文片名《Mad Fate》直譯瘋狂的命運,清楚明白晒。父母都有精神病的林家棟,遇上嗜血茶餐廳太子爺楊樂文(Lokman),經過多種算命方法,知道對方會有一個火山級大劫,「好大鑊,橫跨20年。」家棟為幫對方改命,搞到自己又癲又喪仲爭啲死。根本兩個人都唔正常,拍埋一齊睇吓邊個條命夠硬。
做一個善良的人

《命案》個命係人命亦解作命水,好多人成日都話點解我老竇唔係李嘉誠?好醜真係命生成?戲中有大量改命加改運方法,例如忌火就咪食煙、屋企千祈咪放空雀籠、多行善、吉利說話要常講。究竟「一切皆是命,半點不由人。」還是「萬般皆是心,點點皆由人?」電影就係話你知,「你係可以揀嘅。」全場最印象深刻,警察、兇手、熱血風水佬及天生PK仔在麵店同場一幕,嗰種一觸即發真係睇到要深呼吸,好耐未試過睇港產片有如此觀感。

電影節奏明快,回味無窮,家棟由頭帶到尾,陳湛文令人心寒,Lokman非常有驚喜,論演戲他絕對是MIRROR的上弦,祝在影壇海闊天空。最重要臨尾竟然被安慰到,多謝導演。
頭條戲場 隨時殺人
■因為曾經錯過一啲嘢,家棟好想幫人,見到Lokman「赤脈貫睛」隨時殺人,盡救。
隨時殺人 ■因為曾經錯過一啲嘢,家棟好想幫人,見到Lokman「赤脈貫睛」隨時殺人,盡救。
放生之禍
■家棟認為放生好大功德,可幫Lokman積福,但個天好有性格,唔係你畀就要,最終搞到成地雀屍,陰功。
放生之禍 ■家棟認為放生好大功德,可幫Lokman積福,但個天好有性格,唔係你畀就要,最終搞到成地雀屍,陰功。
恐怖湛文
■睇新聞睇得多,啲變態殺手或者無差別殺人犯個樣都好普通,但內心好兇殘。
恐怖湛文 ■睇新聞睇得多,啲變態殺手或者無差別殺人犯個樣都好普通,但內心好兇殘。
釘死Lokman
■吳廷燁飾演警察,拉過童年Lokman,認定佢係變態人渣,睇死佢冇得改。
釘死Lokman ■吳廷燁飾演警察,拉過童年Lokman,認定佢係變態人渣,睇死佢冇得改。
天命難違
■家棟經常望個天,究竟天命難違,還是人定勝天?
天命難違 ■家棟經常望個天,究竟天命難違,還是人定勝天?
爛賭鳳姐
■伍詠詩飾演一樓一,貪錢又爛賭,同樣有大劫,仲搬正喺Lokman隔籬,累鬥累。
爛賭鳳姐 ■伍詠詩飾演一樓一,貪錢又爛賭,同樣有大劫,仲搬正喺Lokman隔籬,累鬥累。
怪招改命
■為幫Lokman改命,家棟怪招盡出,包括同死人換命,你睇Lokman幾驚。
怪招改命 ■為幫Lokman改命,家棟怪招盡出,包括同死人換命,你睇Lokman幾驚。
更多文章