筆泰沖動|Centralworld又有角色扮演 - 胡慧沖

事隔一個月左右,曼谷Centralworld外面又再舉行日本文化節,雖然今次沒上次那麼大型,但有泰國女團無口罩演出,自然引來一眾宅男粉絲瘋狂支持,再加上真係唔知點解,每逢泰國曼谷舉行這些日本文化展(可能是Organizer畀錢吹雞又或者大家出於自願),總會有很多Cosplayer出現,絕無冷場!

由超級英雄到美少女戰士、鬼滅到星球大戰等等空群而出,最重要係大家都好開心地影相打卡!

儘管現時泰國的疫情基本上有增無減,每天新增大約20,000個案,但大家似乎都已經冇乜所謂,總之盡量戴口罩過得一日得一日,今日快樂就快樂,明天的事都話知你……這種心態、這種處理方法是好是壞,小弟沒有資格去批評,只是置身當中都被他們的氣氛感染,尤其是扮演《千與千尋》無臉男的那位朋友,獨自一人包到實一實坐到晚上,有人經過就打招呼和合照,真的可愛!其他人開心相信佢自己仲開心。面對疫情,大家都只能盡用簡單的方法尋求開心……可能有人會批評疫情下這些商場仲「搞咁多嘢」,但其實可以有這些活動增加大家的正能量,苦悶中帶給大家點點歡欣,又未嘗不是一件好事。
胡慧沖
更多文章