胡慧沖 - 好食到連杯都食埋?|筆泰沖動

上星期回港與家人團聚,處理一些事務之後便匆匆返回泰國工作。闊別三年,今次在香港重遇多位朋友,而且認識了一些新朋友,也去了不少地方食飯,有吃街邊的豬大腸,也有食酒店的Afternoon Tea,更有港式茶餐廳以及我最喜歡的中菜。

中菜就是旺角帝京酒店的帝京軒,他們之前出了一系列的鬼馬蛋糕,例如以為係海南雞飯又或者牛丸、餐蛋麵,但其實係一個蛋糕!十分有創意又過癮。今次更加有一個很是獨特的甜品,表面上係一個紙杯,裏面其實是港式奶茶的Mousse,但原來個紙杯同紙杯蓋都係用白朱古力做的!可以成個咬爛吞落肚,十分滋味和有創意!

那天晚上與家人去食飯訂了這個甜品,我扮作煞有介事,跟住仲咬爛咗個杯蓋同隻杯,嚇到家人目瞪口呆,我仲話好食到連個杯都食埋……而除了Mousse之外,裏面更加有件小餅,可以話創意滿分,要來影相打卡絕對可以呃到Like。經歷了數年的疫情,有些店舖結業了,有些幸好留存至今,但得以維持其實不單止要繼續保持原有水準,更要有所突破,做得更加好,那麼才可以令顧客繼續支持。

他們的燒鵝髀一直都沒有令我失望,而且可能因為已經三年冇食過,今次更覺滋味無窮,好食過以前。
胡慧沖
更多文章