胡慧沖 - 有蟹肉就是王道|筆泰沖動

要數現時泰國最流行和最出名的人氣美食,就不得不提一些蟹肉多多的食物,例如獲米芝蓮星級評價的街頭美食Jay Fai,唔少人來泰國旅遊都會專程排隊去食,皆因其蛋包內裏有豐富蟹肉,不過代價是每每要排隊等上幾個鐘,而且價錢方面都唔算相宜。

其實在曼谷也有好幾個較為地道草根的地方可以吃到如此美食,舉例在Silom路有一個去年底才開幕、24小時開放的新商場Silom Edge,內裏的Food Court一樣可以食到炸蛋包,而蛋包裏面亦有唔少蟹肉,重點是價錢相對來說十分相宜,290銖便有交易。蛋炸得香脆之餘,外層的皮相當鬆化,眼見都有不少人幫襯,最緊要食落真係啖啖蟹肉!

此外在其他地區亦有類似食炸蛋蟹肉的地方,好多本地人都會慕名而至。我講笑咁講話,如果香港朋友想開這類店吸引人光顧,首先一定要蟹肉夠多,做到有人排隊來食,自然不難吸引YouTuber甚至傳媒前來試食採訪幫手宣傳。而這些蟹肉其實在超級市場都有售,只要你識得搵,價錢可以好平,至於蛋的成本要幾多,相信大家都心中有數。將多多的蟹肉放入蛋包之中,給人一種很豐富的感覺,這就是王道!
胡慧沖
更多文章