胡慧沖 - 泰國水果黃金月|筆泰沖動

炎炎夏日,泰國水果相信係唔少人消暑之選。泰國水果出名種類豐富,美味又有營養價值,品質方面更享譽國際。唔講你可能唔知,原來據統計,2022年香港係泰國水果第二大出口地,僅次於內地,證明香港人有幾鍾意食!當中最受歡迎的泰國水果,便包括有榴槤、山竹、芒果、椰子、柚子、紅毛丹、龍眼等等。

現時正正係泰國水果當造季節,為了讓香港人加深認識來自泰國的新鮮水果,駐港泰國商務部.國際貿易促進局(The Department of International Trade Promotion, Ministry of Commerce,簡稱DITP Hong Kong)最近便聯同崇光超市以及尖東唯港薈Hotel Icon的The Market,合辦名為「泰國水果黃金月」(Thai Fruits Golden Months)的推廣活動,其中崇光超市搜羅了多種泰國新鮮水果,由即日至6月13日期間供大家選購。至於連續9年獲得「最佳自助餐廳」殊榮、堪稱香港酒店自助餐代表的The Market,亦特別用上多種新鮮時令泰國水果,炮製出不同美味菜色,供應期由即日至7月9日,愛品嚐泰國水果滋味的朋友記住唔好錯過!
胡慧沖
更多文章