小董 - 小董恢復面對面診症|輕鬆養生

人生中,第一次暫停了四個月工作,今日,疫情過去,終於可以重新起步了!

這些日子以來,每日視診,電話影像傳來你們的聲音,看得見,聽得到但摸不着!身邊人說:「你跟你的病人每每都是那麼的癡纏,好似啲戀人咁講極都唔肯收線……」對!除了病痛不適外,我們還會講吓今日食咗乜、仔女孫兒有冇打電話返嚟、林鄭唔做好唔好、通關後最想去邊度玩等等。於是,每晚都傾到半夜,好似傾咗一世人要講嘅電話次數,就連打電話畀媽咪,都會好自然咁視頻佢!

這幾天,跟大家視診時告訴你們:「下星期回來見吓我好唔好呀?」「醫師,你開診喇?可以面對面見到你喇?太好啦!好掛住你呀!真係好啦!好開心呀!終於等到喇⋯⋯」這一刻,我感受到有好多愛我嘅人準備好回來與小董擁抱,你們別來無恙就好了!因為我們都經歷了一場健康戰爭,可能會失去生命的一場突如其來的戰役、役戰!從你們面上顯現出來的期待、喜悅,小董感到自己的存在原來是重要的!

今日,決定去吸收大自然的靈氣,將所有靈氣轉化為無限的正能量,重燃醫者的火燄,替你們把疾病、細菌統統毀滅!來吧!怪醫小董博士重回地球了!
查詢,2338 0616/2338 9090
小董
更多文章