小董 - 給倪叔叔文章|輕鬆養生

倪匡叔叔,我為您寫一篇文章:

二十年來,老爹一直跟我說:「倪叔叔是我家恩人,那年獨闖開辦《城市周刊》,他第一個答應為我寫專欄,因其名氣,接下來陸續有許多的名人才子簽約⋯⋯那種義氣,造就《城周》的輝煌!」

十多年前某一天,我鼓起勇氣跟爹說,我想認識你,我相信我天馬行空,可以寫科幻小說。那天起,我們成了忘年之交,無所不談,亦師亦友。打從心底裏愛上你這個智慧老人,你跟我說:「這個世界上最絕頂聰明嘅人,除咗我,就只有你了!」

九年前,小董開始在《頭條日報》寫專欄,還記得我跟你摸着酒杯底真情剖白嗎?我說:「點解我老爹要係一個咁叻嘅文人?我每次專欄刊出,必定被佢哋雞蛋裏挑骨頭!又話文法唔對、用詞不當,總之寫極無進步。我係咪要封筆閉嘴?劃個句號?」你笑得前仰後翻,說:「你估外邊所有有名聲嘅人,寫嘅文章真係好好咩?佢哋左抄抄、右抄抄,加鹽加醋、拋拋書包,以為有料。老實講,我反而鍾意睇妳嘅專欄,一針見血、有血有肉、不造作、無添加、爽朗真情。千祈唔好學人,無咗自己!邊有人咁笨,自己嘅文字咁有人情味,一啲都察覺唔到?你多寫幾年,一定出名過XX。」我相信你。

倪叔叔,你肚餓時會叫我煮扣肉;嘴饞時讓我到南丫島去買鹹魚、生日喜歡吃我煮的鮑魚、見紅瓜子斑一定要買給你。你每讀了那一本好書便致電談上一小時、我們的笑話笑到標尿時,還要一起去換褲子⋯⋯你病了,我在牀邊逗你開心;聽你訴說外星人的攻略、地球人的愚昧⋯⋯你走了,我好像失去整個宇宙!感激你這些年來無緣無故地一直在我身邊,感恩你從無間斷、無聲無息地拖着我的手向前走。永遠愛你!小董。
中醫博士
小董
更多文章