商界講呢啲|賞花要識花語 新年利是禮盒有意思

就嚟到農曆新年啦!大家應該開始準備緊賀年用品,小妹醒你tips,新地旗下商場北角匯、荃錦中心同新領域廣場推出咗「新春遇花緣」手工立體利是封同多功能花燈精品禮盒。利是封有兩款設計,分別係象徵健康嘅重瓣長壽花同寓意幸福嘅重瓣天竺葵,造型好立體,好似有一層層花瓣咁,送畀親朋戚友就夠晒大方得體同心思啦!

除咗利是封之外,商場仲出咗尊貴版「多功能精品套裝」,有利是封、多用途錦盒同精品花燈,每樣嘢都可以拆開嚟用,又靚又實用。「天竺葵燈座」又蘊藏咗福氣滿溢嘅寓意,祝願人人擁有幸福未來。仿真花又可以拆嚟做扣針,拜年嘅時候戴喺帽、衫、袋,真係好靚㗎!燈座上面都可以擺吓其他飾品,自己整返個獨一無二嘅擺設。至於錦盒都可以畀姊妹們擺吓首飾,新年又可以當全盒用。

手工立體利是封同尊貴花燈精品禮盒喺1月11號上架,1月22號開始就可以換啦!The Point by SHKP會員可以喺北角匯用600分加當日單一消費滿$200,可以換到手工立體利是封(一套6個),用8,000分同當日單一消費滿$800,可以換到尊貴花燈精品禮盒。快啲mark實日子,唔好錯過啊!
Cally
更多文章