Cally - 坐定定喺香港 感受歐陸飄雪聖誕|商界講呢啲

離聖誕倒數仲有一個月,各大商場、主題公園開始換上聖誕燈飾,趁住聖誕氣氛未有咁濃厚,而家係獨佔聖誕擺設影靚相嘅大好時機!ELEMENTS圓方就帶嚟「聖誕樹屋小鎮」,6米高嘅聖誕樹上面嘅小樹屋散發住柔和嘅光芒,氣氛超浪漫!

而每日由中午12點至夜晚9點半之間,每半個鐘都進行一次飄雪匯演,雪白色嘅馴鹿會跟住旋律出場。可能係呢幾年疫情關係大家縮緊成本,相比起嚟今年呢個裝置真係好吸引!

影夠相就梗係順便shopping啦!呢個商場本身就有好多國際品牌,為咗迎接聖誕就更加推出咗聖誕禮物嘅選擇,等大家買畀小妹!不過唔使擔心,由即日起至2023年1月1日,喺ELEMENTS圓方用指定嘅電子貨幣買時尚服飾滿港幣$2,000,就可以得到總值港幣$2,000獎賞。消費滿港幣$10,000,就可以享有總值港幣$5,000獎賞;消費滿港幣$30,000,即可享總值港幣$16,000獎賞。而消費滿港幣$60,000,即可享總值港幣$40,000獎賞!而且用東亞銀行信用卡消費港幣$10,000,都可額外獲贈ELEMENTS圓方電子禮券,記住禮品換領數量有限,先到先得,換完即止,係咪好著數呢!

ELEMENTS圓方「聖誕樹屋小鎮」聖誕裝置詳情
開放日期:由即日起至2023年1月2日
開放時間:早上10時至晚上10時
地點
:ELEMENTS圓方金區

Cally
更多文章