Cally - 啟田商場「關係哲學研究所」 人際關係大測試|商界講呢啲

每個人嘅交際手腕都唔同,想知自己係咪一個受歡迎嘅人?由即日起到3月19日嘅每個周末,就可以嚟參加啟田商場同本地人氣專頁、愛情生活創作平台「港式情侶」合作舉辦嘅「關係哲學研究所」活動。只要喺商場消費滿$150,就可以獲得活動體驗券,喺三大打卡位進行愛情、同事及友情關係大測試,檢視自己嘅人際關係!

三個互動打卡裝置,包括情侶必到嘅「完美情人清單」同愛情語錄打卡牆,你可以比對清單,睇吓自己係咪對方嘅完美情人,再同摯愛影番張甜蜜嘅合照。喺旁邊亦有愛情「九宮格遊戲」,成功解鎖路線就可以獲得小禮品。而去到「辦公室充電站」互動區完成心理測驗,就會知自己係「神隊友」定「豬隊友」。最後可以喺「友情大考驗」考驗一下同閨蜜係咪心靈相通,自問經得起友情嘅考驗,就要嚟挑戰下!

劉蘊晴(Rachel)會喺3月12日嚟呢度舉行音樂會,同大家迎接白色情人節,活動期間消費滿指定金額,就可以獲得活動體驗券。除咗可以去三大打卡位之外,仲可以到「關係哲學自拍館」自拍,並且獲得劉蘊晴音樂會嘅點唱紙,你可以寫低心聲。喺Rachel唱歌期間,會隨機挑選點唱紙並讀出你嘅心聲,咁就可以趁機向表達情意啦!
日期:即日起至3月19日
時間:上午11時至晚上8時
地點:啟田商場2樓中庭及3樓
Cally
更多文章