Jacky哥 - 「蘭桂坊之父」上76台 講創業營商優勢|企業熱話

香港作為國際商貿樞紐,人才輩出,長袖善舞,表表者當中有「蘭桂坊之父」美譽嘅盛智文博士Dr Allan Zeman。佢今晚出席訪談節目Friday Beyond Spotlights,講吓點樣憑其創業精神,喺港營商發揚光大。節目由有線寬頻通訊有限公司副主席曾安業及港區人大代表陳曉峰律師一齊主持。

盛智文講返喺加拿大嘅成長過程,七歲喪父,十歲就開始派報紙幫補家計。佢喺十九歲時已成立個人嘅女裝生意,年賺百萬美元,但扣除稅項後只得四十多萬元入袋。他於七十年代初嚟香港辦貨,發覺香港稅率低,營商條件優越,於是留低發展,成績仲有目共睹!

展望未來,盛智文認為香港喺大灣區嘅發展藍圖上扮演舉足輕重角色,並能全力凸顯其超級聯繫人嘅作用。國安法實施後止暴平亂,工商各界更係無後顧之憂,所以過往向西望嘅做法過時,反而向東望先係年青一代嘅路向。

他又透露儘管生意涵蓋洋酒,但個人半滴不沾,只飲開水;每天運動一小時二十分鐘,從不間斷。
Jacky哥
更多文章