Jacky哥 - 富融銀行獲發牌照 業務將擴展至財富管理|企業熱話

虛擬銀行並唔係咩新鮮事物,大家對虛擬銀行嘅認知多數都係存款同信用咭服務,不過而家其中一間虛擬銀行富融銀行(Fusion Bank)就準備好加入投資服務嘅戰團啦!富融銀行啱啱拎咗香港證監會頒發第1類(證券交易)牌照同第4類(就證券提供意見)牌照,代表佢哋嘅服務可以拓展至財富管理啦。

當佢哋嘅投資服務推出咗之後,用家只要繼續用佢哋嘅Fusion Bank App就可以一次過處理佢哋嘅所有服務。佢哋團隊亦會緊貼環球市場走勢,提供人氣話題、熱門行業同各種基金組別趨勢,提供專業及宏觀市場嘅分析比客戶,喺客戶買投資產品嘅時候就可以更加緊貼市況啦。詳情請瀏覽www.fusionbank.com
Jacky哥■屆時用戶只需要登入Fusion Bank App就可以購買各種投資產品。
■屆時用戶只需要登入Fusion Bank App就可以購買各種投資產品。
更多文章