Jacky哥 - 提早做冬去富臨皇宮都有好嘢食|企業熱話

冬至係中國其中一個最重要的傳統節日,同家人一齊食餐好嘅,好好團聚渡過溫馨時刻,就係冬至嘅意義。

不過係香港如果係過時過節要約埋食餐飯都幾困難!富臨皇宮就特別推出提早過節冬至團圓宴,即使係冬至日大家唔得閒都一樣可以食到好嘢。

由即日起至12月16日同19至21日都會提供呢個團圓宴,菜單都好多嘢食,例如上湯美國龍蝦伊麵固然最受歡迎,其他菜式好似佢哋嘅鴻運乳豬咁,揉合了中西食材的配搭原理,既保留傳統嘅風味,又融入新穎的佐食方式,亦都相當有驚喜。之外重有花膠海皇燴生翅等等,12位全包宴$2,488都幾抵㗎。

如果鍾意外賣嘅朋友,亦可以上佢哋網購站https://fulumcuisine.zeek.store/睇吓其他佳節套餐。
顧客查詢熱線:2353 5866
網址:www.fulum.com.hk
Facebook:富臨皇宮
Jacky哥
更多文章