Jacky哥 - 朗壹廣場與本地跑會舉行新春跑 創建健康可持續發展型態|企業熱話

渣打馬拉松上周末就完咗啦,唔知大家有無去參加呢?好多人事前都會去公園或者緩跑徑練跑,不過「跑將軍團」就有啲唔同啦。元朗區首個甲級寫字樓同商場綜合項目ONE NORTH朗壹廣場上個月同佢哋舉行咗新春跑,旨在為區內商業氛圍注入全新氣象。佢哋仲可以率先體驗大樓內的運動設施添。

信和集團資產管理董事蔡碧林表示:「ONE NORTH朗壹廣場透過地理優勢吸納金融管理、創科貿易、醫療美容、餐飲娛樂等行業同租戶,亦會以租戶員工嘅身心健康為依歸,打造一個以健康同可持續發展嘅型態,成為樂活一族完美社區,係現代人需要嘅工作及生活模式。」

之後朗壹廣場亦會定期同唔同嘅本地運動組織聯辦活動,例如3月聯同本地單車組織Uno Bici TriO-Health Cycling Team舉行單車聚會、針對上班一族嘅休閒瑜伽班、攀石體驗等,提倡健康舒泰生活。
Jacky哥■對住咁靚嘅景點都要影大合照留念嘅!
■對住咁靚嘅景點都要影大合照留念嘅!
更多文章