Shimba工作室|【洞察大數據】Market Play By Uncle Ray - Shimba工作室

網購係一個發展非常快速嘅產業,市場變化雖快但其實有蹤可循,關鍵就係大數據。今時今日可以話得大數據者得天下,透過大數據可以了解消費者嘅喜好及掌握市場脈博,對未來發展及精準尋找客戶群十分重要。

農曆新年象徵破舊立新,趁虎年即將到來時,不如為「星購JETBUY」簡略盤點一下去年嘅數據。「星購JETBUY」去年嚟咗個大革新,除咗加強內容及提供更多精選商品外,亦增設了不同欄目分類去方便大家瀏覽。由於疫情揮之不去,防疫用品全年長賣長有,自然成為全場總冠軍。其次就係“Jetso推薦”,即代表大家同「星購JETBUY」一樣有眼光有品味,仲鍾意買筍野!排名第三嘅係 "家電廚具",我哋推介嘅商品都著重外型設計,可見大家非常注重家居質素及生活品味。事實上香港寸金尺土,加上大家留喺屋企避疫嘅時間多咗,透過實用嘅小家電及廚具來改善家居環境實不為過。並排第四位嘅係 "美食飲品" 及 "潮流玩意",切合港人識飲識食及具備潮流觸覺嘅特性。

謝謝大家一年嚟支持,「星購JETBUY」會繼續緊貼潮流,跨地域搜羅更多充滿特色嘅產品,給大家帶來更多新鮮感!預祝虎年進步,身心健康,齊齊展開生活新維度!
更多文章